wtorek, 4 marca 2014

LOVE


Dziś zakochane ptaszki, bo poczułam zalążek wiosny.




Byłam dziś u rodziców, pod Warszawą i ptaszki już zaczęły ćwierkaj jak szalone. Dlatego postanowiłam, że to właśnie będzie moją inspiracją.

Dzisiaj głównym bohaterem jest lakier Essence, Love letters 021 I Got a Crush On Blue! . Pokochałam go, 2 warstwy do pełnego krycia, schnie naprawdę ładnie, pędzelek w sam raz jak na moją płytkę.

Oczywiście nie sugerujcie się moimi zdjęciami jeśli chodzi o odcień, bo robię je póki co telefonem, nie potrafię uchwycić koloru odpowiednio, każde zdjęcie wychodzi inne i ogólnie masakra.
Na wierzch dałam jak zawsze Sally Hansen Insta-Dri, tylko poniosło mnie z grubością warstwy dlatego też pojawiły się bąbelki.

Jeśli chodzi o Essence to czekam na nowości, które ponoć weszły już do niektórych sklepó, ale u mnie niestety jeszcze ich nie ma :(



16 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł ptaszków z literkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo wykorzystany lakier od Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialnie Ci wyszły! *.* Bardzo mi się podoba tu u Ciebie, uwielbiam takie słodko-urocze klimaty <3 A ten lakier mam, ma śliczny kolor! Też czekam na nowości z Essence - zakochałam się w ich nowym różowym piasku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja te ptaszki:) Malowane lakierami czy farbkami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Farbkami:). Lakierami lubię tylko za pomocą sondy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie :) Bardzo precyzyjnie, uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł z tymi ptaszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz nie tylko talent, ale i super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł.. Bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń