czwartek, 3 lipca 2014

Powrót :))

Nie było mnie tu kupę czasu :( niestety, dostałam pracę, której musiałąm poświęcić zbyt wiele czasu, nie było więc mowy o prowadzeniu bloga, mało tego, nie miałam nawet czasu na pomalowanie paznokci na jednolity kolor - nosiłam hybrydę.

Ale teraz wracam i mam nadzieję, że już nie będę musiała opuszczać ani Was ani bloga :)










Wrzucam jeszcze zdjęcia moich ostatnich szybkich malowań, niestety nie przemyślałam tego i zrobiłam tylko po 1 zdjęciu, ale już następny post będzie normany :)

Mam nadzieję, że mimo tej przerwy będzie ktoś tu do mnie zaglądał.









55 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś ;) Wszystkie mani są bardzo ładne, ale to 2 zdecydowanie najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że wróciłaś! piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej, ostatni mani jest przecudny-taki tatuaż mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że wróciłaś! pamiętam, jak odkryłam Twój blog <3
    czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz cudne rzeczy na paznokciach więc fajnie, że wróciłaś :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. banksy! cudne robisz te zdobienia :) i ja się nigdzie stąd nie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że znów tu wróciłaś. Bardzo lubiłam odwiedzać Twojego bloga, więc miło mi będzie tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy gradient super! też chcę tę Modelkę! :D
    i drugie mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super robisz zdobienia :) fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zdobienie na początek nowego powrotu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy prace są świetne.
    Nr 2, najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mi się podobają:D Cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie mi się podobają ;) ale pierwsze najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie super, ale drugie mnie najbardziej urzekły :) uwielbiam moony, a tu jeszcze french do tego, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdobienie mega! Piękny gradient i wzór <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że już jesteś. Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paznokcie.
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczynka z balonami skradła moje serducho! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne te zdobienia. W pierwszym choć kolor zielony neonowy niezbyt jest w moim guście przy tym połączeniu kolorów i tym motywie z dziewczynką nawet mi się podobają! Z przyjemnością dołączam do obserwatorów i będę tu częstszym gościem. pozdrawiam i zapraszam do siebie, może też Cię coś zainteresuję i zostaniesz na dłużej. www.mojmalyswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie że choć na chwilę wróciłaś, mam nadzieję że będziesz tu częściej :) A zdobienia super! Najbardziej mi się podoba to pierwsze, bardzo letnie i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow jaka cudowna bajka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzecie paznokcie są świetne!
    zapraszam do mnie, ROZDANIE http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdobienie jest niesamowite! Bardzo mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. czadowe! wszystkie mi się podobają ;d

    OdpowiedzUsuń