środa, 26 lutego 2014

Pucca czyli paznokcie inspirowane

Od dawna myślałam, żeby namalowaćna paznokciach małą słodką dziewczynkę w czarno czerwonych kolorach, ale jakoś nie było okazji..
Dziś przeglądając blogi trafiłam na konkurs, którego temat brzmi "inspiracja". I tak nie myśląc długo odnalazłam tapetę , którą widziałam już dawno i potraktowałam ją jako moją 'inspirację'.
Nie wyszło to co prawda tak jak chciałam, ale biorąc pod uwagę, że dopiero zaczynam zabawę z lakierami, farbkami itd jestem całkiem zadowolona :)

A efekty są takie









wzorowałam się na ten tapecie:





Do mani użyłam odżywki/bazy z Sally Hansen, z zieloną herbatą i bambusem (jest świetana, niewiele zużyłam a naprawdę widzę efekty, no i nie zawiera Formaldehydu!), białego lakieru z Sensique oraz Topu Sally Hansen Insta-Dry.
Reszta to farbki akrylowe.

Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Mam w planach przygotować jutro coś mniej malowanego, prostego, ale ciekawego, więc obserwujcie .




7 komentarzy: